Een verdubbeling van het aantal B2B demoboekingen voor Olympus Mobility

Dankzij slimme technieken verdubbelden we de B2B leads en genereerden we per webinar meer dan 150 inschrijvingen.

Services
  • Marketing Strategy & Advies
  • Market Research (Interviews)
  • Lead Generation Experiments
  • Paid Advertising
  • Webinars
  • Cold Outreach
  • E-mail Marketing
  • A/B-testing
Uitdaging

Olympus Mobility zocht een marketingpartner die hun mobiliteitsdiensten onder de aandacht bracht. Zo wilden ze meer sales leads aantrekken - met focus op corporates. Het uitdagende aspect? Het lange beslissingsproces van de klanten. Dit neemt vaak maanden in beslag en betrekt zeer veel partijen.

"Resultaatgericht, expert in hun vak en een echte hands-on mentaliteit. Zo hebben we het bij Olympus Mobility graag."

Sales Manager bij Olympus Mobility

Bert Van Molle

De aanpak

Strategie

1

Onze strategie begon met klantonderzoek door middel van een-op-een interviews om de funnel, pains, gains en customer jobs in kaart te brengen. Dit gaf ons waardevolle inzichten en talloze opportuniteiten. Op basis van deze insights genereren we onze ideeën om deze vervolgens te prioriteren op basis van de doelstellingen van Olympus Mobility.

Slimme experimenten

2

Via A/B testing leren we systematisch welke kanalen, technieken, messaging, targeting & creatives de beste resultaten opleveren. We schalen de campagnes / kanalen / technieken die de beste resultaten opleveren.

Implementeren, schalen en onderhouden

3

Na evaluatie van wat wel en niet werkte, hebben we onze inspanningen geoptimaliseerd en opgeschaald om nog meer impact te maken. Zo hebben we onze Linkedin retargeting campagnes uitgebreid naar meerdere talen en hebben we gemerkt dat de Google tekstadvertenties ook succesvol zijn. Daarom hebben we deze ook verder uitgebreid op basis van de zoekintenties van de eindgebruiker.

Blijven experimenteren

4

Er duiken voortdurend nieuwe tools en technieken op om klanten steeds efficiënter aan te trekken. Zo blijven we met een deel van het marketingbudget experimenteren. Op die manier garanderen we een duurzame groei door de systemen niet te laten verouderen.

"Brandimpact levert een goede service door hun snelle reactietijd en innovatieve ideeën. Ik zou hen zonder twijfel aanbevelen."

Sales Manager bij Olympus Mobility

Bert Van Molle

Wat zijn de resultaten?

  • Gemiddeld 150 deelnemers aanwezig op het maandelijkse webinar
  • Een verdubbeling van het aantal directe leads via de website
  • User experience van website aangepast aan de eindgebruiker

Start met gratis advies van Thibo

Wat kan je verwachten?

We kijken naar je huidige situatie en doelen
We delen relevante voorbeeld cases & inspiratie
Je leert hoe we het concreet aanpakken