Ontdek hoe je automatisch 
klanten aantrekt 

via Google (SEO/SEA)

Scoort je website goed in de Google zoekresultaten? 

Laat ons weten waarmee je wil scoren en we vertellen hoe dit winstgevend kan voor jouw business.  

 ONTVANG MEER INFORMATIE

seo-optimalisatie
result_driven

Een resultaat-gedreven aanpak.

Succesvolle marketeers denken niet “Wat zijn de taken die ik vandaag moet uitvoeren?” Ze denken “Wat zijn de resultaten die ik moet behalen?”. 

Bij Brandimpact wordt gefocust en geprioriteerd volgens de impact die bepaalde acties kunnen teweegbrengen. Geen idee wat jouw prioriteiten zijn? Geen paniek, we brengen ze a.d.h.v. een customer journey workshop samen in kaart. 

1. Doelstelling

Bij de start van elke samenwerking definiëren we een SMART-geformuleerde doelstelling, waarna we de nodige KPI's bepalen. Dit staat ons toe om het succes van onze inspanningen te meten, de resultaten te monitoren en de seo-content en/of Google AdWords campagnes waar nodig te optimaliseren.

  • Concurrentie analyse
  • Analyse doelgroepen / segmenten
  • Aligneren KPI’s / doelstellingen
marketing-01

2. Keyword Research

Zoekwoordenonderzoek is de eerste stap in het SEO-copywritingproces en een essentieel onderdeel van elke SEO-strategie. Voordat je de inhoud van je website schrijft, moet je nadenken over welke woorden je doelgroepen gebruiken voor het vinden van je producten en/of diensten. Vervolgens kan je deze exacte termen in je website content verwerken, zodat je ervoor kan scoren in Google.

Dit zoekwoord onderzoek is niet alleen de basis voor je hele SEO strategie, maar ook voor de inrichting van je Google AdWords campagnes. Zo heb je meteen in kaart waar het meest op gezocht wordt en waar het minst concurrentie op aanwezig is. 
marketing-04
marketing-04

2. Keyword Research

Zoekwoordenonderzoek is de eerste stap in het SEO-copywritingproces en een essentieel onderdeel van elke SEO-strategie. Voordat je de inhoud van je website schrijft, moet je nadenken over welke woorden je doelgroepen gebruiken voor het vinden van je producten en/of diensten. Vervolgens kan je deze exacte termen in je website content verwerken, zodat je ervoor kan scoren in Google.

Dit zoekwoord onderzoek is niet alleen de basis voor je hele SEO strategie, maar ook voor de inrichting van je Google AdWords campagnes. Zo heb je meteen in kaart waar het meest op gezocht wordt en waar het minst concurrentie op aanwezig is. 

3. Setups & Implementatie  

De daadwerkelijke opzet van de Google AdWords campagnes en/of SEO - landingspagina's verloopt in wekelijkse of tweewekelijkse sprints. Na elke implementatie of setup gaan we na of deze resultaat oplevert en of we hem nog kunnen optimaliseren of misschien beter afvoeren (Kill / Scale Rounds).

  • Creëren conversie & SEO geoptimaliseerde landingspagina's
  • Content offers opmaken en integreren zodat website bezoekers hun gegevens kunnen nalaten
  • Opzetten Google Ads campagnes
  • Wekelijkse of tweewekelijkse sprints
  • Kill - en scale rondes 

marketing-03

4. Rapportage

Aan het begin van elke samenwerking doen we een nul-meting. Hoe scoor je vandaag op bepaalde zoekwoorden? Wat brengt het je op?

Vanaf het moment dat we SEO-implementaties of Google Ads campagnes live plaatsen, meten we de impact hiervan. Met behulp van een proces dat bekend staat als attributie, kunnen onze gegevensspecialisten je helpen focussen op wat het beste werkt en meer kwaliteitsconversies stimuleren.

marketing-02
marketing-02

4. Rapportage

Aan het begin van elke samenwerking doen we een nul-meting. Hoe scoor je vandaag op bepaalde zoekwoorden? Wat brengt het je op?

Vanaf het moment dat we SEO-implementaties of Google Ads campagnes live plaatsen, meten we de impact hiervan. Met behulp van een proces dat bekend staat als attributie, kunnen onze gegevensspecialisten je helpen focussen op wat het beste werkt en meer kwaliteitsconversies stimuleren.

 
Ontdek hoe je automatisch klanten aantrekt via Google.
__________